کتاب کار بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی

نویسنده: محسن مشرقی

کتاب کار بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی؛ سندی کاربردی برای گام دوم انقلاب، بر مبنای ایده‌ای از مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان در اول خردادماه 1398 

اگر این سوال در فکرتان پرسه می‌زند که نقش من در بیانیه گام دوم انقلاب چیست؟ «کتابِ کارِ بیانیه گام دوم انقلاب» به کارتان می‌آید. جعبه ابزاری کارآمد که محتویات آن می‌تواند به شما در رسیدن به پاسخ درست این سوال کمک کند. مخاطب اصلی کتاب، همان مخاطب اصلی بیانیه گام دوم، یعنی ملت ایران بویژه جوانان هستند. به همین دلیل در نگارش کتاب تلاش شده است، از بیانی روان، جذاب و خلاقانه همراه با ضمائم چندرسانه‌ای استفاده شود.

100٬000 ‎تومان
بدون مالیات محصول موجود است و میتوانید سفارش دهید
ا ین کتاب خلاقانه چند ویژگی محوری دارد: 1.شرح بیانیه بیشتر متن کتاب کار، شرح بیانیه است. کل شرح، برگرفته از بیانات مقام معظم رهبری(دامت برکاته) است. علی رغم تجاوب‌های فراوانی که از سوی اندیشمندان حول بیانیه گام دوم مطرح شد، به این نتیجه رسیدیم که شرح «بیانیه گام دوم» جز با تکیه بر سخنان نویسنده بیانیه به غایت خود نمی‌رسد، از این رو بیانات معظم له را مبنای شرح مکمل «بیانیه گام دوم» قرار دادیم. 1.یک توضیح ممکن است هنگامی که کتاب را می‌خوانید پرسش‌هایی برای شما ایجاد شود و نیاز داشته باشید تا کلام حضرت آقا برای شما توضیح داده شود. «یک توضیح» به بیان نکاتی بیشتر درباره موضوعاتی می‌پردازد که دارای پیشینه هستند و مطمئنا شما از خواندن آنها بهتر به مقصود کلام پی خواهید برد. 2.یک کتاب یک توصیه مهم بیانیه خطاب به جوانان، مطالعه تاریخ است. شاید بخواهید درباره موضوعاتی که در بیانیه آمده است، بویژه برخی نام‌ها، برخی وقایع و حوادث بیشتر بدانید. بخش «یک کتاب» به معرفی بهترین‌ کتاب‌هایی که می‌توانید در آن حوزه بخوانید، می‌پردازد. 3.یک چهره انقلاب ما، گنجینه از انسان‌های موفق است. در بخش «یک چهره» تلاش گردیده است به فراخور موضوع، در بخش‌هایی از کتاب چهره‌های ماندگار انقلاب معرفی شوند.
محسن مشرقی

ویژگی‌ها

موضوع
بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی
نویسنده
محسن مشرقی فاطمه عقیقی
شابک
978622-285-137-8
قطع
رقعی
تعداد صفحات
197
سال انتشار
1401
نوبت چاپ جاری
اول
وزن
210
تاریخ بروز رسانی اطلاعات
1402/10/20
ناشر
شهید کاظمی

6 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

محصولات مرتبط

شما میتونید سفارش بدید: مقدار این محصول