مربع های قرمز

نویسنده: زینب عرفانیان

خاطرات شفاهی حاج‌حسین یکتا از دوران کودکی تا پایان دفاع مقدس

کتاب مربع‌های قرمز، یا خاطرات شفاهی حاج‌حسین یکتا از دوران کودکی تا پایان دفاع مقدس، کتابی درباره‌ی زندگی، کارها و فعالیت‌های حسین یکتا است. حسین یکتا در سال ۱۳۴۶ در قم متولد شد. او در جنگ ایران و عراق حضور داشت و یک چشمش را در جریان جنگ از دست داد. یکتا در حال حاضر عضو شورای مرکزی قرارگاه عمار است و سابقه فرماندهی قرارگاه خاتم الاوصیا را هم در کارنامه‌ی خود دارد. اما شهرت حسین یکتا به دلیل برگزاری اردوهای راهیان نور است که برای بازدید دانشجویان و دانش‌آموزان از مناطق جنگی ترتیب داده می‌شود.
در کتاب مربع‌های قرمز درباره‌ی فعالیت‌های او، خانواده‌ و اعتقادات خانوادگی که او را به این مسیر کشاند، نگاه حسین یکتا به مساله‌ی روحانیت و توجه به شهدا و الگو گرفتن از آنان می‌خوانیم.

350٬000 ‎تومان
بدون مالیات محصول موجود است و میتوانید سفارش دهید

بخشی از کتاب مربع های قرمز:

سیدمهدی من را روی زمین خواباند. تا تنم به خاک رسید، چشم‌هایم دوباره بسته شد. فقط گرمی بوسه‌اش را روی پیشانی‌ام حس کردم. دوید و از من دور شد. صداهای دوروبرم کم‌رنگ می‌شد. در خلسۀ سنگینی فرو رفتم. نفهمیدم چقدر در آن حالت بودم که سرفه‌ای پرخون خیزاند و خواباندم. دوباره به جان دادن افتادم. روی زمین پا می‌کشیدم. با هر حرکت، چاله‌ای که زیر پایم درست شده بود، گودتر می‌شد. نمی‌دانم چند جان داشتم که خلاص نشدم. از هوش می‌رفتم و به‌هوش می‌آمدم. دوباره به التماس افتادم: «خدایا، غلط کردم گناه کردم!»
زینب عرفانیان

ویژگی‌ها

نویسنده
زینب عرفانیان
شابک
978-600-8857-50-1
نوع جلد
نرم (شومیز)
قطع
رقعی
تعداد صفحات
544
نوبت چاپ جاری
33
وزن
560
585
شناسه ملی
1400/08/29
تاریخ بروز رسانی اطلاعات
1402/1/30
ناشر
شهید کاظمی
رتبه 
1401-08-03

نظر درباره کتاب مربع های قرمز

نسخه چاپی کتاب رو خوندم ، واقعا بی نظیره

رتبه 
1401-07-13

نظر درباره کتاب مربع های قرمز

<br /> حاج حسین یکتا خیلی زیبا خاطرات رو روایت کردند به طوری که به راحتی خیال پرواز می کند و خودمان رو وسط ماجرا می بینیم کتاب فوق العاده جذابی بود و به همه توصیه می کنم حتما بخونند

رتبه 
1399-07-08

از خرید این کتاب خیلی راضی هستم

واقعا کتاب خوبی هست، هرفصل ماجراییه که واقعا خوندنیه، برای خوندنش نیاز نیست که حتما از اول شروع کنید میتونید براساس فصلها هرکدوم رو دوست داشتین اول اون فصل رو بخونید، اینقدر به صورت مجزا و جذاب توضیح داده شده که وقتی شروع به خوندن میکین اصلا متوجه گذر زمان نمیشی<br /> با تشکر فراوان از آقای یکتا و همه آنهایی که در چاپ و گردآوری این کتاب سهم داشتند<br /> خدا قوت

  • 1 از 1 فرد این بررسی را مفید دانسته اند.
رتبه 
1399-07-08

حاج حسین یکتا

واقعا کتاب خوب و موثری هست، خیلی هم سریع به دستم رسید در حد چند ساعت<br />

  • 1 از 1 فرد این بررسی را مفید دانسته اند.
رتبه 
1399-07-03

شب بی ستاره

این کتاب محشره

  • 1 از 1 فرد این بررسی را مفید دانسته اند.
رتبه 
1399-06-30

حاج حسین یکتا

این کتاب بی نظیره <br />

  • 2 از 2 فرد این بررسی را مفید دانسته اند.
نوشتن یک دیدگاه

6 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

محصولات مرتبط

شما میتونید سفارش بدید: مقدار این محصول