تدبیرهای کلیدی برای موفقیت

نویسنده: امین صالحی

امروزه همه ما می‌دانیم رسیدن به موفقیت بدون خواندن کتاب‌های آموزش خودیاری و خودآگاهی غیرممکن است. کتاب تدبیرهای کلیدی موفقیت پرفروش‌ترین کتاب ایالات‌متحده در ماه جولای نیست. توسط هیچ روانشناس و انسان خودساخته مشهوری هم توصیه نشده است اما توانسته مهم‌ترین درس‌های موفقیت و خودیاری را از لابه‌لای اظهارات و عملکرد مسئولان در چند سال اخیر جمع‌آوری و به بازار عرضه کند.

خواندن این کتاب به شما کمک می‌کند به‌راحتی و بدون هیچ زحمتی، به یک وزیر جوان محبوب مردمی تبدیل شوید، با به کار بستن تکنیک «خودت بمال» از پاسخگویی فرار کنید و نهایتا با دعوت دیگران به مثبت اندیشی، به آن‌ها یادآوری کنید که اگر شما نبودید، وضع چقدر بدتر می‌شد. برخی کارشناسان معتقدند این کتاب نه‌تنها درس‌های موفقیت و خودیاری را بومی‌سازی کرده است بلکه توانسته مانع از فراموش شدن تدبیرهای مهم و کلیدی در سالیان گذشته شود.

18٬000 ‎تومان
بدون مالیات محصول موجود است و میتوانید سفارش دهید

گزیده ای از کتاب کتاب تدبیرهای کلیدی برای موفقیت:

تکنیک خورده شدن توسط شکست یا «چگونه به‌جای اینکه ما شکست بخوریم، شکست ما را بخورد؟» شکست خوردن همیشه چیز بدی برای شما نیست، بلکه خیلی وقت‌ها شکست خوردن بیشتر از اینکه برای شما بد باشد، برای خود شکست زشت است. تصور کنید شما وزیر برکنارشده‌ای هستید که نمی‌توانید بگویید من مشکلات زیادی را حل کردم، چون مشکلات زیادی در مجموعۀ خودتان به جا گذاشته‌اید. در این شرایط باید به‌جای شکست خوردن، اجازه بدهید که شکست شما را بخورد. مثلاً بهتر است به‌جای اینکه به شکست خوردن فکر کنید، به اندازۀ مشکلات فکر کنید. در این صورت شما حتماً با خودتان خواهید گفت: من از خودم راضی هستم، چون من سعیم را کردم، ولی مشکلات بیشتر از سعی من بودند. در اینجا این مشکلات هستند که خودشان را ضایع کرده‌اند و بیشتر از تلاش شما ظاهر شده‌اند. در این شرایط یک جای نرم پیدا کنید و درحالی‌که دمنوش آویشن با نبات را هم می‌زنید، این جمله را تکرار کنید: «من شکست نخوردم، بلکه این شکست بود که من را خورد.» جملۀ مربوطه: من از خودم راضی هستم که برای حل مشکلات وقت گذاشتم، اما مشکلات زیاد بود.» (علی ربیعی) . تکنیک شکست مشکلات یا «چگونه به مشکلات خود بدوبیراه بگوییم.» ممکن است شما تصور کنید با خواندن این کتاب و انجام دقیق قوانین آن روزی بتوانید وزیر مسکن شوید، خانه‌ای لاکچری در لواسان بخرید و این کتاب را در شومینۀ آن بیندازید. این یک تصور غلط است، چون حتی افراد موفق هم مشکلات خاص خودشان را دارند و شما بعد از رسیدن به موفقیت باید با استفاده از «تکنیک شکست مشکلات» بر آن غلبه کنید. در این تکنیک شما باید تا جایی که می‌توانید به مشکلات خود بدوبیراه بگویید، آن‌ها را تحقیر کنید و حتی وقتی از جلویشان رد می‌شوید برایشان شکلک دربیاورید. دمپایی دستشویی را بدون اینکه بفهمد خیس کنید، دوش حمام را در حالت آب سرد تنظیم کنید و بی‌سروصدا منتظر شوید، هر روز صبح روی یک کاغذ بنویسید «تو مزخرفی» و بگذارید جلوی چشمش. 
امین صالحی

ویژگی‌ها

موضوع
طنز سیاسی
نویسنده
امین صالحی
شابک
9786222850647
نوع جلد
نرم
قطع
رقعی
تعداد صفحات
88
سال انتشار
1400
نوبت چاپ جاری
اول
وزن
120
تاریخ بروز رسانی اطلاعات
1402/2/1
ناشر
شهید کاظمی

6 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

محصولات مرتبط

شما میتونید سفارش بدید: مقدار این محصول