کار فرهنگی باید جریان ساز باشد
نویسنده: محمدباقر نادم
مجموعۀ آموزشهای تخصصی درمورد تبلیغ دینی و جریانسازی فرهنگی
نویسنده با استفاده از تجربۀ سالها تبلیغ دینی وآموختههای دورۀ تخصصی تبلیغ و درنهایت تأمل و نظامدهی به آنها، به ارائۀ مباحث موردنیاز پیرامون جریانسازی فرهنگی، راهبردها و روشهای پایداری فعالیتهای فرهنگی-تبلیغی در این اثر نموده است. در حوزۀ تبلیغ و ترویج دین، کتب و مقالات و تجربیات مختلف و بسیاری موجود است؛ اما بیشتر ناظر به اصل مسئلۀ تبلیغ، روشها و آداب، یا حتی محتوای دستهبندیشدۀ مباحث تبلیغی است. نگارنده در جستوجوی خود در منابع و مراکز عرضه، اساساً دربارۀ «جریانسازی تبلیغ دینی» مجموعهای نیافت. ازاینرو، بر این شد تا با استفاده از تجربۀ سالهای تبلیغ دینی و آموختههای دورۀ تخصصی تبلیغ و سپس تأمل و نظامدهی آنها، مباحث مورد نیازی را در این حوزه ارائه نماید.
100٬000 تومان
بدون مالیات
محصول موجود است و میتوانید سفارش دهید
گزیدۀ کتاب
اصولاً یکی از مهمترین خصوصیتهای قرآن کریم، حضور در همۀ اعصار و زمانهاست. کتابی که هیچگاه نه کهنه شده است و نه اسیر زمان. مهمترین شاخصه در جریانسازی که اساساً هدف اصلی جریان فرهنگی است، حضور در زمانهای متفاوت و تداوم آن است. هر فعالیت فرهنگی برای بقا و دوام باید خود را در همۀ زمانها عرضه کند و منحصر به فرصت خاصی نباشد. تناسب با مخاطب، تنوع محتوا و روش و بلاغت، هنگامی تبدیل به جریانی فرهنگی میشود که تداوم داشته باشد. دوام کار فرهنگی بزرگترین عامل تضمینکنندۀ تأثیر و ماندگاری پیام است. اگر قرار است همچون رودخانه، همۀ آنچه را که در مسیر است همراه کنیم، باید خروشان باشیم و بیامان. رودخانهای که فصلی است، آبرفتها را در نیمۀ راه رها میکند؛ یعنی وقتی جریان دارد، مؤثر و وقتی از جریان میافتد، دیگر مرداب است نه رودخانه.
ویژگیها
- موضوع
- انقلاب اسلامی
- نویسنده
- محمد باقر نادم
- شابک
- 978-600-8857-18-1
- نوع جلد
- شومیز/ جلد نرم
- قطع
- رقعی
- تعداد صفحات
- 296
- سال انتشار
- 1396
- نوبت چاپ جاری
- سوم
- وزن
- 361
- شناسه ملی
- 5108565
- تاریخ بروز رسانی اطلاعات
- ۱۴۰۰/۸/۱۲
- ناشر
- شهید کاظمی